Varför kan jag inte se priser?


För att kunna se priser och handla på astomedshop.se behöver du ha ett företagskonto hos oss. Vi säljer inte produkter till privatpersoner. Du ansöker om ett företagskonto här

Jag har ansökt om ett konto men kan ändå inte se priser, varför då?


Vi granskar alla kontoansökningar manuellt och det kan ta upp till 24 timmar på vardagar och längre när det är helgdag. Du kommer att få ett mail från oss när ditt konto är aktiverat, då kan du logga in och handla.

Är alla priser inkl. moms?


Priserna du ser här på shoppen är exklusive moms. I kassan kommer du att se alla priser inkl. moms.

Min rabattkod fungerar inte, vad ska jag göra?


Vissa rabattkoder kan bara användas en gång, är du säker på att du inte redan använt koden? Dubbelkolla också så att du stavat koden rätt. Om det ändå inte fungerar skicka ett mail till kontakt@astomed.se eller ring 08-410 77 900

Vad har ni för öppettider?


Kontoret och butiken har öppet måndag-fredag från klockan 9-17, lördag och söndag har vi stängt.

Jag har bytt org. nummer hur ändrar jag det?


Enklast är om du skickar dina nya uppgifter till faktura@astomed.se

Kan man få rabatt?


Vi har mängdrabatt på många av våra fillers och prismatchar produkter från andra Svenska företag. Vi har även veckokampanjer med bra erbjudande. Följ oss gärna i sociala medier och prenumerera på vårt nyhetsbrev så missar du inte det!

Hur lång tid tar det innan jag får min order?


Vanligtvis får du din order inom 1-3 arbetsdagar.

Vad har ni för fraktalternativ och vad kostar det?


I kassan kan man välja ombud eller direktleverans (vid val av direktleverans måste man vara på plats och kunna ta emot sin order mellan 7-17). Båda leveransalternativen kostar 120:-. Gratis frakt får man vid köp över 5000:- ex. moms. Man kan även välja att hämta sin order i vår butik i Kungens kurva, det är självklart gratis!

Varför kan jag inte logga in?


Det kan bero på många saker, prova följande innan du kontaktar oss:

1. Begär nytt lösenord och kolla sedan i din inkorg (glöm inte att kolla skräpposten).
2. Har du inte handla på länge? Prova att skapa ett nytt konto.

Om inget av ovanstående fungerar för dig är du varmt välkommen att kontakta oss för mer hjälp, kontakt@astomed.se eller 08-410 77 900.